هرسایتی را که بازمیکنیم عکس اوست، به عنوان یک نابغه دوران. در شبکه‌های اجتماعی هم که تا دلتان بخواهد عکس و شمع سوگواری steve jobs

مطمئنم خیلی‌ها که این چنین دلسوزانه درباره اش مینویسند تا قبل از مرگ او حتی اسمش را هم نشنیده بودند و تازه باید بروند search کنند که این آدم کیست؟

کلاً ما ایرانی ها در جوگیر شدن رتبه اول را در دنیا داریم. گمان نکنم پرسنل شرکت apple  به اندازه ایرانی ها ناراحت شده باشند! الان دارند به محصولات جدید خود فکر میکندو ماداریم اینجا  بر سر یکدیگر میکوبیم. در فرومها پر است از بحث های خوب بودن یا بد بودن این آدم!
اصلاً به مفید یا غیر مفید بودن او کاری ندارم. او هم مثل خیلی های دیگر که آمدند و رفتند. اما به نظر من در ایران خودمان از این steve jobs ها فراوان داریم. کسانی‌که فعالیت کاری خود را از یک اتاق کوچک شروع کردندو پس از گذشت از موانع بیشمار سعی کردند حجم دانسته های بشر را افزایش دهند.

steve jobs های ما از آن steve jobs ها پرتلاشترند. آنها بدون پشتوانه و بدون اینکه هیچ رسانه حمایتی داشته باشند، تمام تلاش خود را برای چرخاندن چرخهای صنعت این مملکت دارند. خیلی از این steve jobsهای ایرانی سال‌ها پیش مردند اما هیچ سایتی برای آنها لوگو نگذاشت. و هیچ کس نفهمید آنها که بودند چه کردند و کی رفتند! مطمئنم اختراعات بیشماری در اتاق‌های کوچک steve jobsهای ایرانی خاک میخورد. اختراعاتی که اگر رسانه ای میشد و اگر حامیانی داشت میتوانست دنیا را تکان دهد.
شاید فکر کنید نویسنده این مطلب یک ایرانی متعصب است که چشم دیدن غربی‌ها را ندارد . شاید در دلتان بگویید در مرگ چنین مردی باید گریست و باید به جهانیان گفت اگر او نبود چه میشد؟؟!

من هم مثل همه شما دوست دارم از زندگی آدم های موفق درس بگیرم. دوست دارم از آنها یاد بگیرم تا موفق باشم. دوست دارم بدانم apple چه کار کرده که حالا باید از شنیدن نامش به یاد گرانترین محصولات بیفتیم.  و چرا در ایران خودمان نمیتوانیم محصولاتی را که با خون دل و با تلاش شبانه روزی تولید میکنیم با قیمتی که شایسته آن است بفروشیم؟؟
دلم برای steve jobsهای ایرانی می سوزد…فقط همین

 

 

دیدگاه‌های شما:

  1. دیدگاهی وجود ندارد.
    اولین نفری باشید که دیدگاه خود را بیان می کند.

Captcha