مشاهده عکس زیر از طراحی یک کابینت باعث شد بار دیگر به واژه “خلاقیت” فکر کنم.

 این کابینت توسط یک آلمانی به نام Gitta Gschwendtner طراحی شده‌است.

امروزه در فضاهای کوچک خانگی طرح‌هایی که مبتنی بر استفاده بهینه از فضا باشند با استقبال مواجه میشوند. و همین میتواند هسته‌ای برای ایجاد طرح‌های خلاقانه باشد. گاهی اوقات یک ایده به ظاهر کوچک میتواند یک مجموعه را متحول کند.

 یکی از مهمترین خصوصیاتی که یک مجموعه کاری موفق را متمایز میکند خلاقیت است. شاید فکر کنید خلاقیت کاملاً ذاتی است. در حالیکه این مشخصه تا حدود زیادی قابل یادگیری میباشد. هنگامیکه اطلاعاتمان از محیط بیشتر باشد و بتوانیم نیاز سنجی مناسب داشته باشیم طرح های خلاقانه به سهولت به ذهن خطور میکند.

این موضوع را بارها در ساعد تجربه کرده ایم. با یک طرح کوچک شروع کردیم و استقبال و نیاز بازار ما را برای ادامه کار مشتاق تر کرد.
در صنعت کابینت تمامی نرم افزارهای موجود برای طراحی کابینت شکل گرفته است که معمولاً به زبان انگلیسی و یا نسخه های ترجمه شده است.
مسلماً تنها نیاز صنعت کابینت، طراحی نیست. (ضمن اینکه در همین طراحی هم یک نرم افزار فارسی با قابلیت و کارکرد راحت برای فارسی زبانان وجود ندارد)
نیازی که ساعد برای این صنعت حس کرد نجات آن از سیستم کاغذی به یک سیستم نرم افزاری بود. با وجود پیشرفت تکنولوژی چرا باید برای عقد قرارداد با مشتری هم چنان به صورت دستی عمل نمود؟
در نرم افزار مدیریت اطلاعات کابینت ساعد تلاش ما بر این بوده تا همه نیازهای  شرکت‌های طراح و تولید کننده کابینت را پاسخ دهیم.
اگر چه هیچ‌گاه خود را کامل نمیدانیم و هنوز در ابتدای راهی طولانی قرارداریم…

منبع: مجله dezzen

دیدگاه‌های شما:

  1. دیدگاهی وجود ندارد.
    اولین نفری باشید که دیدگاه خود را بیان می کند.

Captcha