یکی از مشتریان ما در صنعت آسانسور شرکت فراز گستر است که با اتکا به نیروی جوان و خوش فکر کشور عزیزمان شکل گرفته است.
این شرکت در سال ۱۳۸۷ موفق به اخذ پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور گردید و از سال ۱۳۸۴ در قالب نمایندگی مشغول به فعالیت بوده است. به جرأت می توان گفت کمتر شرکتی در صنعت آسانسور کشور وجود دارد که از لحاظ استفاده مبتکرانه از فناوری اطلاعات قابل مقایسه با فراز گستر باشد. استفاده از مشاورین توانمند و بهره مندی از سیستمها و نرم افزارهای روز دنیا در سرلوحه فعالیت های این شرکت قرار دارد. در فراز گستر مدیران خود را بی نیاز از دانش روز نمی دانند و علاوه بر برقراری ارتباط با مشاورین و صاحبان دانش، به دنبال سپری نمودن دوره های تخصصی و اخذ مدارک مرتبط با این صنعت هستند.
زمانی که اولین جلسه در شرکت فراز گستر برای خرید نرم افزار آسانسور تشکیل گردید، همه مدیران حضور داشتند و سئوالاتی که پرسیده می شد نشان از اندیشه های بزرگی داشت که گویی در آینده این شرکت را تبدیل به یکی از قطبهای صنعت آسانسور خواهد کرد. آنها تنها بومی و منطقه ای نگاه نمی کردند بلکه جهانی فکر می کردند. ما معتقدیم قدمهای بزرگ توسط انسانهای بزرگ برداشته می شود و فراز گستر که به عقیده ما هنوز در ابتدای راه بزرگی قرار دارد به موفقیت خواهد رسید.
در اینجا لازم می دانیم مراتب تقدیر و تشکر شرکت ساعد از شکیبایی، صعه صدر و نیز تعامل سازنده ای که در خصوص استفاده از نرم افزار ساعد حساب توسط مدیران و پرسنل کوشا و هوشمند فراز گستر صورت پذیرفته است را اعلام نماییم.

دیدگاه‌های شما:

  1. دیدگاهی وجود ندارد.
    اولین نفری باشید که دیدگاه خود را بیان می کند.

Captcha