گاهی اوقات در طراحی نرم‌افزارهای مدیریت اطلاعات آسانسور و کابینت بر سر یک دوراهی قرار می‌گیریم.  یک طرف این راه، دانسته‌های‌ ما و استانداردهای موجود در دانش مهندسی نرم‌افزار است و نتیجه تمام آنچه در کلاس‌هایمان آموخته‌ایم و در کتاب‌ها نوشته‌اند. راهی دیگر آنچه مشتری می‌پسندد و باعث سهولت استفاده از نرم‌افزار برای کاربر نهایی میشود.
گاهی اوقات این دوراه بر هم منطبقند. یعنی استفاده ازاستاندارهای موجود باعث می‌شود که نرم‌افزار، کاربر پسندتر شود. اما همیشه چنین نیست. آنجاست که باید تصمیم‌گیری کنیم. ما در اکثر موارد آموخته‌های کتابی را نادیده گرفته و به راحتی کاربر توجه میکنیم. تلاش ما در ساعد تولید نرم‌افزارهایی است که مشتریان بتوانند با کمترین دانش کامپیوتری از آنها استفاده کنند. ما برای متخصصین کامپیوتر، نرم‌افزار نمی‌سازیم. بلکه هدف ما پرسنل زحمت‌کشی هستند که در شرکت‌های ساخت آسانسور و کابینت، دغدغه نامنظم بودن کارهای حسابرسی و مدیریت مشتریان و پرسنل خود را دارند.
از آنجایی‌ که یکی از مهمترین اهداف شرکت ساعد، جلب رضایت مشتری است، در تمام مراحل تولید محصول، آنچه برای ما ارجحیت دارد، راحتی مشتری و کاربر نهایی می‌باشد.

اگر از سردرگمی میان این همه اطلاعات بایگانی شده روی کاغذها و در میان پوشه‌ها خسته شده اید،

اگر از نوشتن فاکتور برای مشتریان و خطاهایی که در نوشتن دارید خسته شده اید،

اگر از جستجو در میان این همه کاغذ برای پیدا کردن شماره تلفن و آدرس خسته شده اید،

اگر از نوشتن و تنظیم قرارداد برای تک تک مشتریان خسته شده اید،

اگر از نوشتن صورتحساب برای مشتری خسته شده اید،

اگر میخواهید با خیال راحت، فقط به ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود و افزایش سود شرکت فکر کنید،

کافی است راه حل های ما را امتحان نمایید…

 

دیدگاه‌های شما:

  1. دیدگاهی وجود ندارد.
    اولین نفری باشید که دیدگاه خود را بیان می کند.

Captcha